EVELINE COSMETICS CONTOUR SENSATION - paletka do konturowania

1/15/2017 05:04:00 PM

Witajcie Kochani,

Ostatnio miałam okazję przetestować produkty marki Eveline Cosmetics. Dzisiaj przedstawię Wam mój faworyt, czyli paletę do konturowania Contour Sensation 3 in 1. Produkt mnie zaskoczył, ponieważ nigdy nie byłam przekonana do korzystania z drogeryjnych palet do konturowania twarzy. Konturowanie pozwala nam poprawić nasze proporcje, wyszczuplić i zakryć różne mankamenty. Do tej pory oddzielnie korzystałam z bronzera, różu i rozświetlacza, co zajmowało dużo miejsca w mojej kosmetyczce. Teraz mam wszystko pod ręką! 




CONTOUR SENSATION 3 IN 1 to rewelacyjny zestaw do konturowania, który poprawia symetrię twarzy i pozwala uzyskać efekt pełnej metamorfozy. Konturowanie to umiejętne wykorzystanie gry światła i cienia. Makijaż z użyciem podkładu i korektora może spłaszczać rysy twarz. Cera jest wyrównana i wygładzona, ale twarz traci naturalną wielowymiarowość. Konturowanie to umiejętne wykorzystanie gry światła i cienia. Makijaż z użyciem podkładu i korektora może spłaszczać rysy twarz. Cera jest wyrównana i wygładzona, ale twarz traci naturalną wielowymiarowość. Modelowanie za pomocą bronzera i highlightera pomaga wyszczuplić lub poszerzyć twarz, możemy ją także wydłużyć lub skrócić, zmodyfikować kształt nosa lub uwydatnić kości policzkowe. Po wymodelowaniu rysów twarzy, nałożenie na policzki różu da efekt wypoczętej, świeżej cery. Dzięki użyciu CONTOUR SENSATION 3 in 1 możemy podkreślić nasze atuty i delikatnie ukryć to, co w naszej twarzy mniej atrakcyjne. 

 


Eveline Contour Sensation 3 in 1 to paleta niewielkich rozmiarów, w której kryją się trzy produkty o pudrowej konsystencji. Bronzer, róż i rozświetlacz. Posiadam paletę w wersji - 01 Pink Beige, ale jest dostępna również wersja ciemniejsza – 02 Peach Beige. 



BRONZER
W przypadku konturowania twarzy, to on ma najważniejsze zadanie do wykonania. Niestety ze względu na dosyć słabą pigmentację, jako jedyny z całego trio, nie do końca spełnia moich oczekiwań. Według mnie mógłby dobrze się sprawdzić u dziewczyn, które nie oczekują zbyt dużego efektu, jedynie do lekkiego podkreślenia makijażu. Na większe okazje - niestety odpada. 


RÓŻ
Róż na policzkach dodaje uroku, sprawia, że mamy naturalny, dziewczęcy rumieniec. Pięknie podkreśla każdy mój makijaż. Ten róż sprawdza się doskonale do codziennego makijażu – świetna pigmentacja, trwałość i idealny odcień. To co mnie najbardziej zachwyciło to fakt, że pozostawia po sobie matowe, przez co bardziej naturalne wykończenie.



ROZŚWIETLACZ
Od pewnego czasu jestem fanką wszelkich rozświetlaczy do twarzy, dlatego byłam bardzo ciekawa tego kosmetyku.  Sprawia, że skóra twarzy wygląda na bardziej wypoczętą oraz dodaje jej subtelnego blasku. Nakładam je na szczyty kości policzkowych, łuk brwiowy i łuk Kupidyna.


Paletka dobrze się sprawdzi u osób, które zaczynają swoją przygodę z konturowaniem. Kwestia wprawy, dobrego pędzla (polecam Hakuro) i gotowe!  :)


Paletkę kupicie w Rossmannie w cenie regularnej 33,99 zł. 

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Bardzo ciekawa propozycja!
    Ja rozkochałam się w paletce MUR - Ultra Contour Palette :)

    OdpowiedzUsuń