SUNSETS IN ALBANIA

10/18/2018 01:21:00 pm

Jeśli uwielbiacie oglądać zachody słońca (tak jak ja!) to Albania jest jednym z tych miejsc, w których można się w nich zakochać! Ja nie mogłam oderwać od nich wzroku. W poście przechwyciłam zdjęcia widoków, które udało mi się uchwycić podczas tegorocznych wakacji w Albanii. 


Lokalizacja: Durrës, Albania
Hotel: Brilliant Hotel & SPA

A Wy lubicie oglądać zachody słońca? Z chęcią dowiem się gdzie spotkaliście się z najpiękniejszymi zachodami słońca. Jeśli podobają Wam się takie posty koniecznie dajcie mi znać w komentarzu! :)

You Might Also Like

27 comments

  1. Piękne zdjęcia :) Zachody jak i wschody słońca zachwycają :)

    Obserwuje :P

    Moncia Lifestyle

    ReplyDelete
  2. Świetny post. jesteś bardzo urocza a zdjęcia są przepiękne, bardzo chciałabym pojechać do Albanii :)
    obserwuje i zapraszam do mnie : https://milentry-blog.blogspot.com/2018/10/savebig-with-rosegal-this-halloween.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Karolina bardzo dziękuję za miły komentarz i jak najbardziej polecam Albanię na wakacyjny odpoczynek :)

      Delete
  3. Świetny post! ❤️ Muszę wybrać się do Albanii! Stylizacja mega :) polecasz na wypad Albanię?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Jeśli chcesz zapuścić się w zakątki mniej uczęszczane przez turystów to zdecydowanie na wypad polecam Albanię. Bardzo ciekawe miejsce.. Uważam, że warto odkryć ten kraj :)

      Delete
  4. Wow e miejsca tam to na prawdę coś wspaniałego <3

    ReplyDelete
  5. Cudowne zdjęcia! Już wiem gdzie spędzę wakacje za rok :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! Z pewnością będziesz zadowolona, dla takich widoków warto :)

      Delete
  6. Zazdroszczę tych wakacji ! <3 mega urokliwe miejsce :) cudne widoki :) miodzio! <3

    ReplyDelete
  7. Dzięki zachodom słońca miasto zawsze wygląda zdecydowanie bardziej imponująco :)

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia! Ostatnie bardzo mi się spodobało ^^
    Takich wakacji można tylko pozazdrościć :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Albania robi się coraz modniejsza jeżeli chodzi o wakacyjne wyjazdy. Sama byłam nią oczarowana...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  10. Lovely post! I'm following you, hope you follow back :)

    ReplyDelete
  11. Świetne zdjęcia. Może kiedyś się tam wybiorę ❤

    ReplyDelete
  12. Muszę koniecznie kiedyś odwiedzić Albanię :) również obserwuję i pozdrawiam!

    ReplyDelete
  13. Kocham zachody, mają w sobie coś magicznego :)
    Pięknie! :)

    ReplyDelete
  14. Really such beautiful sunset! This makes me miss summer and the beach!
    Love your casual look!

    www.fashionradi.com

    ReplyDelete
  15. te zdjęcia są przepiękne. Klimatycznie i magicznie och i ach... obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie;)

    ReplyDelete
  16. zdjęcia niesamowite! :) Ogólnie cudowny blog, pozwól że zostanę na dłużej kochana :*

    ReplyDelete