New chapter in my life

10/23/2018 05:47:00 pm

Pewnie większość z Was już wie o tym, że niedawno przeprowadziłam się do Anglii. Finalnie udało mi się załatwić wszystkie sprawy i zdecydowałam się powrócić na bloga. Poniżej zobaczycie pierwszą sesję, jaką udało mi się zrobić w nowym dla mnie miejscu. Zostawiam Was ze zdjęciami :)


koszula missguided / katana zara / torebka reserved / spodnie dorothy perkins / buty nike


Które zdjęcie podoba Wam się najbardziej? Jestem ciekawa jakie kolory ubrań przeważają w Waszej szafie? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzu! :)

Przypominam, że znajdziecie mnie na Facebooku oraz na Instagramie. Zapraszam do obserwowania, aby być na bieżąco.

You Might Also Like

27 comments

  1. Anglia jest pięknym miejscem,twoja stylizacja bardzo przypadła mi do gustu a zwłaszcza ta koszulkaa :)

    ReplyDelete
  2. U mnie zdecydowanie króluje kolor czarny, w którym czuję się najlepiej. Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  3. Świetna stylizacja. Podoba mi kurtka:)

    ReplyDelete
  4. Wyglądasz pięknie! :) W mojej szafie przeważa kolor czarny, różowy i panterka :)
    Moncia Lifestyle

    ReplyDelete
  5. Przepięknie wyglądasz! U mnie zdecydowanie przeważają odcienie czerni i bieli :)

    ReplyDelete
  6. Jaka ślicznotka, wszystkie zdjęcia cudowne 😘
    U mnie w szafie zawsze było pełno czarnych ubrań, lecz w ostatnim czasie w mojej szafie jest pełno wszystkich kolorów 😃

    ReplyDelete
  7. Anglia ma swójn klimat- mieszkałam 5 lat w Londynie i było to naprawdę świetnym doświadczeniem. Dziś bardzo chętnie tam waracam.
    Stylówka bardzo stonowana, ale mi sie bardzo podoba

    ReplyDelete
  8. Jesienią u mnie królują stonowane barwy...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    ReplyDelete
  9. genialne zdjęcia <3 podobasz mi się w takiej stylizacji <3

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz fantastycznie, szkoda że już u mnie za oknem nie świeci takie słońce jak na Twoich zdjęciach.

    ReplyDelete
  11. Bardzo ładne zdjęcia :) Wszystkie mi się podobają :)

    ReplyDelete
  12. ostatnie zdjęcie artystyczne :D
    powodzenia na nowej drodze życia!

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz przepięknie :) Koszula skradła moje serce totalnie <3

    ReplyDelete
  14. Mam nadzieję, że będzie Ci się wspaniale mieszkać w Anglii - ja kilka lat temu również mieszkałam w UK, ale w Szkocji :) PS Ewelina, jesteś piękna!

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    ReplyDelete
  15. Super zdjęcia! Życzę powodzenia w Anglii, ja bardzo lubię swoje życie w UK, chociaż tęsknię za rodziną. :)

    ReplyDelete
  16. Thanks a lot :D

    you look fantastic :) I'm totally in love with all combo!

    NEW DIY POST | CHALLENGE: TWO EASY MAKEOVERS FOR HALLOWEEN.
    InstagramFacebook Official PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    ReplyDelete
  17. Świetny klimat zdęjć :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    ReplyDelete
  18. Jesteś niesamowicie piękną kobietą :) A co do przeprowadzki - mam nadzieję, że wrócisz do Polski :)

    ReplyDelete
  19. Podoba mi się całość :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    ReplyDelete
  20. Super zdjęcia :) W mojej szafie zdecydowanie przeważa czarny.

    ReplyDelete
  21. Extra sesja <3
    ślicznie wyglądasz
    https://xthy.blogspot.com/2018/10/caramel-sweater-pearls.html

    ReplyDelete
  22. Stylizacja jak i cała okolica bardzo mi się podoba ;) ja sama z chęcią bym się przeprowadziłą do innego kraju ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Super wyglądasz. Bardzo spodobała mi się torebka. Obserwuję i liczę na rewanż. http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete